کفشور خطی ایرانی استیل

یکی از برندهای معتبر تولید کنندۀ انواع کفشور خطی ایرانی استیل، هسل دیزاین می باشد. محصولات این شرکت با ورق استیل 304 نگیر و ضخامت 1.5 میلیمتر تولید می شوند. کفشورهای خطی ساخت ایران به صورت استاندارد در سایزهای 30 ، 45 ، 60 ، 80 ، 90 و 100 سانتیمتری عرضه می شوند. همچنین کفشورهای مربعی نیز در سایزهای 10*10 ، 12*12 ، 15*15 ، 17*17 و 20*20 تولید می شوند. لولۀ خروجی این کفشورها 50 میلیمتری قطر دارد که مناسب برای اتصال به لولۀ سایز 63 است. در ادامه با مشخصات فنی کفشورهای استیل ساخت ایران بیشتر آشنا می شویم.


مدلهای کفشور خطی ایرانی استیل

کفشورهای خطی استیل در چهار مدل تولید می شوند:

  • سنگ خور
  • سرامیک خور
  • گریل
  • تمام استیل فول

کفشورهای سنگ خور یک کاور قاب مانند دارند که برشی از سنگ کف داخل این قاب قرار می گیرد. آب از شیار دور تا دور این قاب پایین می رود. کفشورهای سرامیک خور هم به همین شکل طراحی می شوند با این تفاوت که عمق قاب سرامیک خور، نسبت به مدلهای سنگ خور کمتر است. به کفشورهای سرامیک خور و سنگ خور، اصطلاحاً کفشور مخفی هم گفته می شود. مدلهای گریل به جای قاب سرامیک خور یک ورق استیل شیار خورده دارند که آب از سوراخ های این صفحه پایین می رود و کفشور در کف نمایان است. کفشورهای تمام استیل فول هم کاور استیل بدون شیار، به عنوان درپوش دارند و آب از شیار اطراف این کاور پایین می رود.

کفشور خطی ایرانی استیل

کفشور خطی ایرانی استیل


کفشورهای خطی استیل سفارشی

یکی از مزایای کفشورهای خطی ایرانی، امکان سفارشی سازی آنهاست. مواردی که می توان در کفشورهای خطی به صورت سفارشی تغییر داد عبارتند از:

  • ضخامت ورق کفشور ( 1.5 یا 3 میلیمتر )
  • نوع ورق ( 304 یا 316 )
  • ابعاد کفشور ( طول ، عرض و ارتفاع )
  • تعداد، سایز و محل قرار گیری خروجی فاضلاب

از اینرو بدون نگرانی از وضعیت موجود در پروژه، می توان کفشور را با مشخصات دلخواه سفارش داد. گاهی وسط نبودن محل خروجی فاضلاب، بعد از لوله کشی، بسیار دردسر ساز می شود. یا وقتی بخواهیم کفشور به صورت سرتاسری دیوار به دیوار کار شود و فاصلۀ دیوارها از سایزهای استاندارد کفشور خطی بیشتر باشد. در این موارد کفشورهای سفارشی راهکار خوبی هستند. در مواردی که خورندگی بالا باشد نیز می توانیم از استیل نوع 316 استفاده کنیم.

سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *