کفشور سرامیک خور ایرانی

کفشور سرامیک خور ایرانی برند هسل دیزاین، یکی از باکیفیت ترین کفشورهای موجود در بازار است. در ساخت این کفشور از ورق استیل 304 ضخامت 1.5 میلیمتر استفاده شده. کفشورهای سرامیک خور در دو مدل مربع و خطی تولید می شوند. همچنین امکان تولید سفارشی با طرح دلخواه به عنوان مثال به صورت L برای کنج حمام و … نیز هست. از مزایای استفاده از کفشورهای سرامیک خور ایرانی، امکان سفارشی سازی آنهاست. در این بخش به مواردی که امکان سفارشی سازی دارند و می توان با توجه به نیاز مشتری آنها را تغییر داد می پردازیم.

این مقاله را هم بخوانید: کفشور سرامیک خور چیست؟


کفشور سرامیک خور ایرانی با ابعاد سفارشی

ابعاد کفشورهای مربعی و خطی را می توان به صورت سفارشی تغییر داد. کفشورهای خطی ایرانی در سایزهای 30، 45، 60، 80، 90 و 100 سانتیمتری تولید می شوند. همچنین کفشورهای مربعی نیز در سایزهای 10*10، 12*12، 15*15، 17*17 و 20*20 عرضه می شوند. اما گاهی در پروژه ساختمانی، نیاز به ابعاد خاصی داریم، به عنوان مثال میخواهیم طول کفشور 128 سانتیمتر باشد. این موارد زمانی بیشتر پیش می آید که بخواهیم کفشور تمام طول فاصلۀ دو دیوار را پشت به پشت پر کند. عرض کفشور نیز می تواند برای جذب آب بهتر، بیشتر شود. همینطور برای کفشورهای مربعی نیز، گاهی می خواهیم ابعاد کفشور با ابعاد سرامیک کف یکی باشد، در این موارد کفشورهای 30*30 و … به صورت سفارشی تولید می شوند.

کفشور سرامیک خور ایرانی

کفشور سرامیک خور ایرانی


سایز خروجی و محل آن در کفشور خطی

گاهی در سیستم لوله کشی، به جای لوله 63 از لوله های 90 یا 110 استفاده شده است. در این موارد اگر بخواهیم سایز لوله خروجی کفشور با لوله فاضلاب همخوانی داشته باشد، از کفشورهای سفارشی ساز استفاده می کنیم. همچنین در کفشورهای خطی می توان فاصلۀ آکس خروجی تا لبه را نیز تغییر داد. در مواردی که لوله فاضلاب در مرکز کفشور قرار نگرفته باشد و به دلیل محدودیت کفسازی نتوانیم از زانویی برای انتقال آب به خروجی استفاده کنیم، تنها راهکار استفاده از کفشورهای سفارشی با محل خروجی دلخواه است. لازم به ذکر است ساخت کفشورهای سفارشی حدود 3 هفته طول می کشد. در صورتی که زمان لازم را نداشته باشیم می توانیم از گاترهای پیش ساخته پلیمری استفاده کنیم و محل خروجی را با گردبر در آنها ایجاد کنیم. این گاترها در مدلهای سرامیک خور یا سنگ خور عرضه نمی شوند و فقط مدلهای گریل موجود است.

کفشور سرامیک خور ایرانی

کفشور سرامیک خور ایرانی


نوع ورق استیل کفشور

برای ساخت کفشورهای خطی از ورق استیل 304 با ضخامت 1.5 میلیمتر استفاده می شود. اما می توان از ورق استیل 316 نیز استفاده کرد. کفشورهای سفارشی تولید شده با ورق 316 برای موارد خاص که نیاز به مقاومت بالاتر کفشور در برابر اسید داشته باشیم کاربرد دارند. همچنین انواع گریل استیل که برای استخر یا آشپزخانه های صنعتی کاربرد دارند نیز می تواند با ورق استیل 304 یا 316 و ضخامت 1.5 یا 3 میلیمتری ساخته شوند. برای مواردی که نیاز به مقاومت وزنی بالاتری داشته باشیم یا هنگامی که عرض کفشور از 10 سانتیمتر بیشتر باشد لازم است از ورق با ضخامت بیشتر استفاده شود.

سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *