کفشور سرامیک خور چیست؟

کفشور سرامیک خور چیست؟ کفشورهای سرامیک خور در واقع همان کفشورهای معمولی هستند با این تفاوت که به جای گریل یا کاور استیل، روی کفشور یک قاب سرامیک خور نصب می شود. این قاب از جنس استیل بوده و توسط پایه هایی روی قسمت زیرین کفشور قرار می گیرد. هنگام اجرای کفشور در کف سرویس بهداشتی ساختمان، از جنس سرامیک کف به ابعاد این قاب برش می دهیم و داخل آن نصب می کنیم. در واقع درب کفشور به شکل همان سرامیک کف ساختمان دیده می شود. آب از درزی باریک، که دور تا دور این قاب است پایین می رود و به بخش زیرین کفشور و در نهایت به فاضلاب می ریزد.


انواع کفشور سرامیک خور چیست؟

کفشورهای سرامیک خور در دو مدل خطی و مربع تولید می شوند. جنس این کفشورها استیل 304 می باشد. انواع تولید شده با ضخامت ورق 1.5 میلیمتری، بهترین نوع کفشورهای سرامیک خور هستند. مدلهای خطی در طول 30 الی 100 سانتیمتر به صورت استاندارد و در طولهای بیشتر از 100 به صورت سفارشی تولید می شوند. مدلهای مربع نیز در ابعاد 10*10 الی 20*20 سانتیمتر عرضه می شود. مزیت کفشورهای استیل در امکان سفارشی سازی آنهاست. این کفشورها را می توان در عرض و طول دلخواه تولید کرد و محل خروجی نیز قابل تغییر است. گاهی در پروژه های ساختمانی، خروجی کفشور خطی درست در مرکز قرار نمی گیرد و به دلیل محدودیت در عمق کفسازی، نمی توان با زانو خروجی را منتقل کرد. در این موارد بهترین گزینه استفاده از کفشورهای استیل سفارشی با آکس خروجی دلخواه است.

کفشور سرامیک خور ایرانی

کفشور سرامیک خور چیست


کفشور سرامیک خور پلاستیکی

این گاترها برای کاربری هایی که طول کفشور از 2 الی 3 متر بیشتر باشد کاربرد دارد. این مدلها به صورت گاتر خطی طولی در کفسازی قرار می گیرند. کفشورهای سرامیک خور پلاستیکی، قابلیت اتصال به صورت نری مادگی در طول دلخواه را دارند. به عنوان مثال برای دور استخر می توان از این مدل استفاده نمود. تفاوت گاترهای طولی با کفشورهای تمام استیل کوتاه در این است که درپوش این گاترها قابل برداشتن نیست و گاتر کاملاً در کفسازی به صورت دفنی اجرا می شود. و در نهایت سرامیک کف، لب به لب شیار کفشور قرار می گیرد. ما در کف فقط یک شیار برای عبور آب می بینیم و گاتر به صورت مخفی اجرا می شود. مشخصات فنی دقیق و ابعاد این محصول را اینجا ببینید: گاتر خطی.

کفشور مخفی

کفشور مخفی

سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *