كانال هاي پيش ساخته آب

كانال هاي پيش ساخته آب شرکت هاراتون آلمان در دسته بندی های مختلفی تولید و عرضه می شوند. در این بخش به معرفی سری مدلهای موجود در ایران می پردازیم. به طور کلی برخی از مدلهای این دسته بندی ها موجود می باشد:

  • Linear drainage RECYFIX®STANDARD
  • Linear drainage TOP X
  • RECYFIX®PLUS
  • RECYFIX®PRO

كانال هاي پيش ساخته آب سری RECYFIX®STANDARD

از جمله كانال هاي پيش ساخته آب سری RECYFIX®STANDARD می توان به مدلهای 40648 و 40647 اشاره نمود. این کانالها با درپوش گالوانیزه و کلاس مقاومت وزنی A15 برای فضاهای با تردد عابر پیاده که میزان حجم آب بسیار بالایی داشته باشند مورد استفاده قرار می گیرند. کانال پیش ساخته آب مدل 40648 در عرض 25 و ارتفاع 19 سانتیمتر تولید می شود و کانال مدل 40647 در عرض 25 و ارتفاع 10 سانتیمتر برای فضاهای دارای محدودیت کفسازی کاربرد دارد. همچنین از دیگر محصولات این سری می توان به کانال پیش ساخته مدل 41224 اشاره نمود که در کلاس B125 تولید شده و مناسب پارکینگهای مسکونی است. این کانال نیز با گریتینگ گالوانیزه و در عرض 15 و ارتفاع 6 سانتیمتر موجود می باشد.

كانال هاي پيش ساخته آب

كانال هاي پيش ساخته آب


كانال هاي پيش ساخته آب سری TOP X

كانال هاي پيش ساخته آب سری TOP X از جمله پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین محصولات شرکت هاراتون هستند. این کانالها در عرض 12 و ارتفاع 9 سانتیمتر و طول یک متر عرضه می شوند. جنس بدنه ی این مدلها از پلی پروپیلن تقویت شده و جنس گریل یا گریتینگ این گاترها عبارت است از:

  • گریتینگ ورق گالوانیزه
  • گریتینگ پلی پروپیلن تقویت شده نقره ای رنگ درجه 1
  • گریتینگ پلی پروپیلن تقویت شده مشکی رنگ
  • گریتینگ استیل 304

کانالهای سری تاپ می توانند در آشپزخانه های صنعتی، محوطه ها، بام، تراس، موتورخانه، فضاهای تاسیساتی، حاشیه پارکینگ، دور استخر، زیر دوش ها، رختکن و فضاهای ورزشی و هر فضایی که نیاز به یک کانال پیش ساخته مقرون به صرفه و کارا داشته باشیم مورد استفاده قرار گیرند. از جمله مزایای كانال هاي سری تاپ می توان به قابلیت اتصال به صورت T و L اشاره نمود که در مدلهای قدیمی این سری این قابلیت وجود نداشت.

كانال هاي پيش ساخته آب

كانال هاي پيش ساخته آب


كانال هاي پيش ساخته آب سری RECYFIX®PLUS

از جمله محصولات كانال هاي پيش ساخته آب سری RECYFIX®PLUS می توان به مدل 40367 اشاره نمود. این کانال ها دارای لبه ی فلزی (گالوانیزه) و گریتینگ چدن و بدنه ی بسیار مقاوم از جنس PP-PE می باشند. از نظر مقاومت وزنی در کلاس C250-HD طبقه بندی می شوند و بهترین گزینه برای رمپ ورودی پارکینگهای طبقاتی و عمومی هستند. كانال هاي پيش ساخته آب سری 40367 در عرض 15 و ارتفاع 8 سانتیمتر تولید و عرضه می شوند که برای فضاهای دارای محدودیت کفسازی و سقفهای بتنی یک گزینه ی ایده آل است. جنس چدن گریتینگ این مدل بسیار مقاوم و از نوع داکتل است. پرداخت نهایی این چدن بسیار با کیفیت است و از نظر ظاهری نیز یک محصول برتر نسبت به مدلهای مشابه می باشد.

كانال هاي پيش ساخته آب

كانال هاي پيش ساخته آب


كانال هاي پيش ساخته آب سری RECYFIX®PRO

كانال هاي پيش ساخته آب سری RECYFIX®PRO از جمله پرکاربردترین محصولات شرکت هاراتون آلمان می باشند. جنس بدنه ی این کانال از PP-PE بسیار مقاوم و درپوش این مدلها از پلی آمید و پلی آمید کامپوزیتی با تکنولوژی فایبرتک است. کلاس مقاومتی كانال هاي پيش ساخته این دسته بندی، B125 یا C250 می باشد. مزیت این سری از محصولات هاراتون ضد اسید بودن آنها در کنار مقاومت وزنی بالاست. از اینرو برای فضاهایی مثل آشپزخانه های صنعتی یا سوله کارخانجات می توان از آنها بهره برد. این محصولات در عرض 16 و ارتفاع 7.5 ، 9.5 ، 15 و 20 سانتیمتر تولید می شوند. همچنین طول این گاترها یک متر می باشد. حال برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی هر یک از كانال هاي آبرو پيشساخته معرفی شده در این مقاله، کد مدل مورد نظرتان را در قسمت جستجوی سایت وارد نمایید.

كانال هاي پيش ساخته آب

كانال هاي پيش ساخته آب

 

سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *