انواع گاتر با درپوش فلزی توسط شرکت هاراتون آلمان تولید می شود. گاترهای با درپوش گالوانیزه یا چدن که در کلاسهای مقاومت وزنی A تا C موجود است. گاتر 44000 یکی از محصولات ارزان و پرکاربرد هاراتون می باشد. بدنه ی این گاتر از جنس پلی پروپیلن و گریل آن از ورق گالوانیزه ساخته شده است. گاتر فلزی بیشتر در مواردی به کار می رود که بحث خورندگی وجود نداشته باشد. به عنوان مثال در صورتی که در شمال یا جنوب کشور از گاتر استفاده می کنید بهتر است درپوش فلزی به کار نبرید. یا در کف آشپزخانه های صنعتی که دائماً با مواد شوینده در ارتباط است. این گاتر اما مناسب تمامی فضاهای با تردد عابر پیاده مثل بام، تراس و محوطه های داخلی است.

مشخصات گاتر/کفشور

مشخصات گاتر/کفشور

گاتر فلزی 44000 یکی از محصولاتی ست که در موارد بسیاری می تواند مشکلات مربوط به گاترهای با گریتینگ پلاستیکی را حل کند. به عنوان مثال یک کارگاه را در نظر بگیرید که در آن جوشکاری انجام می گیرد و جرقه های جوشکاری روی گریتینگ ها می ریزد. در چنین مواردی حتماً می بایست از انواع گاتر با گریتینگ فلزی استفاده شود. گاتر 44000 در تمامی بخش های ساختمان که تردد عابر پیاده داریم و ماشین رو نیست، می تواند کاربرد داشته باشد. بدنه ی نیم دایره این مدل سرعت انتقال آب را بالا می برد. از اینرو با وجود ابعاد کوچک، می تواند حجم زیادی از آب را در کوتاهترین مدت تخلیه کند.


قیمت گاتر


انواع گاتر فلزی

گاترهای با گریتینگ فلزی از کلاس A تا C برای کاربری های گوناگون تولید می شوند. انواع گریتینگ فلزی عبارتند از: ورق گالوانیزه، مش گالوانیزه، چدن و استیل. از گاترهای با گریتینگ استیل در مواردی که خورندگی بالا باشد استفاده می کنیم. از چدن نیز معمولاً در پارکینگ ها و فضاهایی که نیاز به مقاومت وزنی بالایی داشته باشیم استفاده می شود. به خاطر داشته باشید بدنه ی گاتر نمی تواند فلزی باشد. در صورتی که بدنه ی گاتر از ورق گالوانیزه ساخته شود خیلی زود دچار پوسیدگی خواهد شد. حتماً از گاتر با بدنه ی استیل 316 باید استفاده کنیم که علاوه بر هزینه ی بالا، مشکلات خود را دارد. گاتر با بدنه ی فلزی در هنگام انبساط و انقباض بتن غُر می شود و به دلیل عدم انعطاف پذیری، بین بتن کف و گاتر درز باز می شود. آب بندی این گاترهای با بدنه ی فلزی نیز مشکل است. به همین دلیل ایده آل ترین حالت استفاده از گاترهای پلاستیکی با گریتینگ فلزی می باشد. در مواردی که نیاز به مقاومت وزنی بسیار بالایی داشته باشیم از یک ورق فلزی محافظ در لبه ی گاتر و محل نشیمن گریتینگ استفاده می کنیم. مثل سری کنادرین نیکول و گاترهای مخصوص رمپ پارکینگ.

لینکهای مرتبط: ” گاتر استیل ” , ” گاتر گالوانیزه ” , ” گاتر فلزی ” , ” گاتر صنعتی ” , ” گاتر پارکینگ ” , ” گاتر اشپزخانه


ویژگی های گاتر فلزی 44000

  • قابلیت اتصال به لوله فاضلاب در سایز 75 از کف
  • عدم قابلیت اتصال به صورت L یا T به سایر کانالها
  • بدنه ی نیم دایره و انتقال سریع تر آب
  • لطفاً مشخصات فنی بیشتر در مورد گاتر 44000 را در کاتالوگ محصول مطالعه فرمایید.
کاتالوگ گاتر گالوانیزه

کاتالوگ گاتر گالوانیزه

 

توضیحات تکمیلی

توضیحات تکمیلی

ابعاد

عرض 12 * ارتفاع 9 سانتیمتر

جنس بدنه گاتر

پلاستیکی (PP)

جنس گریل

ورق گالوانیزه شیار خورده

شرکت سازنده

hauraton

طول کانال

یک متر

طول گریل

یک متر

کلاس مقاومت وزنی

A15

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گاتر فلزی 44000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *